SWAT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

RYCHLA STRELBA: co a ako

Goto down

RYCHLA STRELBA: co a ako Empty RYCHLA STRELBA: co a ako

Příspěvek  straspytlik Tue Jun 24, 2008 9:21 pm

rychla strelba je to co niekedy moze rozhodnut velke bitky Wink


Popis:

Kriznik ma Rychlou strelbu 10 proti raketometum. Vysleme kriznik proti obrane z 2 raketometu a 1 lehkeho laseru. Kazda obrana budova vystreli jednou na kriznik, protoze to je jediny cil. Kdyz je na tahu kriznik vybere nahodne cil. Rekneme, ze kriznik nahodne vystreli na jeden z raketometu. Kriznik vystreli normalne, ale potom, protoze ma RS tak se "hazi kostkou", jestli ma dalsi sanci na vystrel. Budem uvazovat, ze "hod kostkou" byl uspesny a dostava dalsi extra vystrel (a ted muze vystrelit na dalsich devet raketometu). Pote si zase nahodne vybere cil. Uvazujme ze si vybere lehky laser. Vystreli, ale protoze nema RS proti laseru, nedostane dalsi "hod kostkou" a kolo konci.


Vzorec:

Sance ze lod vystreli opakovane zalezi na Rychle Strelbe[RS] (dane lodi) oproti typu lodi na kterou strili.
Vztah mezi RS a procentualni sanci je 1 - (1/r), kde r je RS

Priklad:

Takze mala nakladni lod ma: Rychla strelba na Spionazni sonda: 5
1 - (1/5) = (5/5) - (1/5) = (4/5) = 80% sance ze nakladni lod vystreli na spionazni sondu znova.


Tabulky:
RYCHLA STRELBA: co a ako Rapidf10

co z toho celeho vyplyva?
ked si pozriete tabulku tak zistite, ze je dobre posielat kriznik proti lahkym stihacom a raketometom, alebo napriklad bitevni kriznik proti bitevnim lodiam
straspytlik
straspytlik

Poeet p?íspivku : 76
Registration date : 21. 06. 08

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru